Hand labeling and merchandising solutions

HappyOrNot



Een specifieke vraag voor de klant, vier duidelijke smiley knoppen voor
spontane reacties, een draadloos systeem op de gewenste plek en alle
resultaten snel geëvalueerd. De simpele manier om klanttevredenheid
te meten! 

HappyOrNot is een mobiel service apparaat om klantloyaliteit
te bevorderen, dat overal geplaatst kan worden waar klanten in contact
komen met een product, aanbieding, service of een nieuw product. Door
een eenvoudige vraagstelling en door het bieden van een eenvoudige
anonieme manier van reageren, brengt dit direct belangrijke informatie
over het koopgedrag. Een belangrijk aspect is het feit dat de HappyOrNot
dagelijks deze data evalueert en de resultaten op een vooraf vastgestelde
tijd doorstuurt. Daarmee wordt het mogelijk gemaakt om
snel actie te kunnen ondernemen indien nodig. Dit biedt bedrijven in het bijzonder een effectief middel om verkoopdalingen, het
verliezen van klanten, onzekerheid en ontevredenheid tegen te gaan.
Daarnaast is het ook een ideaal instrument voor het ondersteunen van
veranderingsprocessen en marktintroducties. Tegelijkertijd voelt de klant
dat zijn mening serieus genomen en gewaardeerd wordt. Dit zorgt voor
een nauwere band met klanten en een verbeterde klanttevredenheid, wat
op de lange termijn zal leiden naar een stabiele en verbeterde omzet. 

Wie profiteert van HappyOrNot?

HappyOrNot is geschikt voor alle soorten bedrijven waarin het belangrijk is om
de mening van klanten te weten. De klanttevredenheidsmeter blijft gedurende
de openingsuren van de winkels, verkooppunten, servicebedrijven of
horecagelegenheden in direct contact met de klanten. Het draadloos ontwerp
maakt het mogelijk dat het apparaat geplaatst kan worden waar nodig. Er is
geen snellere manier van verzamelen en evalueren van klantmeningen.

Hoe werkt het?  

  • Het apparaat wordt geplaatst op het gewenste service punt
  • De klant geeft zijn mening over de gestelde vraag (eenvoudig, hoge
    response, beveiligd tegen snel achter elkaar drukken)
  • Data overdracht en evaluatie vindt dagelijks plaats
  • De rapportage (de resultaten) worden op maat samengesteld en digitaal
    toegestuurd of zijn centraal in te zien.

Voordelen  

  • Eenvoudige en duidelijke bediening.
  • Zeer voordelige manier om een hoge response op vragen te krijgen.
  • De klant kan zijn mening direct en eenvoudig uiten.
  • Dit sturingsmiddel vergroot de motivatie van het personeel en geeft
    inzicht in de bedrijfsprocessen.
  • Service en diensten in de winkel kunnen zo zeer snel anoniem worden
    gemeten.
  • Door de objectieve resultaten kunnen verbeteringen en aanpassingen
    worden doorgevoerd.

 

Wilt u meer informatie of heeft u hulp nodig?

076-8871557

info@meto.nl